Farmasi Kayısı Özlü Soyulabilen Maske

by - 05:18:00







Selam!
Şu aralar en sevdiğim şarkı birden çalma listemde çıktı ve  bu nefret ettiğim ürünle eşleşmesi çok ironik :D

Baya filmin sonuna spoiler vermiş gibi oldum .
O zaman hemen başlayalım.

**Bu arada şarkı Shawn Mendes-Stitches



Farmasi markasını bilmeme rağmen uçuk katalog fiyatlarından dolayı hiç denemek istememiştim.
Annem bu maskeyi ve el kremlerini hediye edince tabiki hayır demedim.El kremlerine çok güzelde (o yazıyı yakında yazıcam) yahu bu maske neden bitmiyor?
Kapağını açar açmaz yayılan alkol,kimyasal kokusu mu yoksa cidden bir işe yaramaması mı?
Neyse yavaş yavaş ilerleyelim.
Ama cidden nefret ediyorum diye mi bitmiyor acaba?
Tamam sustum devam ediyorum.

Ürün 170 ml. Oh oh maşallah.
Başlıkta yazdığım gibi soyulabilen bir maske. 
Ürünün vaadi ise derinlemesine temizlik sağlayıp siyah noktaları önlemek.
Cildi nemlendirir ve yenilenmesini sağlar.

Ürünü ihtiyaç duyduğunuz zaman yüzünüze sürüp 20-30 dk diyor ama yarım saat bekletince tüm maske kuruyor.
Ben haftada 1 defa uyguluyorum.Çünkü Braun'un yüz temizleme makinesiyle cildimi aşırı yoracağını biliyorum.



Kokulardan rahatsız olan biriyseniz hatta olmasanız bile o kadar rahatsız edici alkol kokusu var ki. 

Ürün zaten şeffaf ve yapış yapış bir yapıda. Sıktığınız zaman hemen sürmelisiniz.



Sonuç olarak;
Göz göre göre bu maskeyi yüzüme sürmeyi düşünmüyorum.Bitse de gitsek havasındayım.
Bloğumda ilk defa bu kadar bitmesi için yalvardığım bir ürün yazıyorum ki üzülerek yazıyorum.
Genel olarak soyulabilen maskeleri daha çok severdim.

Ama bu maske cidden diğer soyulabilen maskelerden çok daha fazla canımı acıttı soyarken.
-Bu tarz maskeleri kullanırken asla göz çevrenize yaklaştırmayın.Kaşlarınıza değmemesi de dahil.

Tabiki her zaman içindeki maddelere bakmıyoruz ama gözüm yaşardı be.Suratıma alkol döksem daha az yaşarırdı.Kayısı kokusu yoğun evet ama o yoğunluk keskin alkol kokusuyla kesiliyor..
Sürekli kokusundan bahsettim asıl konuya gelemedim bir türlü.

-Yüzünüze peeling etkisi yapıyor.
-Siyah noktalara yararını görmedim 4-5 aydır kullanmama rağmen.
-Maskeyi soyduktan sonra alkol kokusu gidiyor kayısı kokusu kalıyor.Kısa bir süre yumuşaklık hissiyle devam ediyor.
-Dış ambalajı değiştirilmiş ürün yine aynı ürün.
-Fiyatı 20 lira


Ben bu yoğun hissi hiç sevemedim. Belki yenilenmiş hali size iyi gelir. Ama bu fiyata çok daha güzel maskeler var benim yağlı cildime göre.
YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN!

Öpücükler:*









You May Also Like

6 yorum

  1. dun farmasıye uye oldum bısıler alırken buna baktım ama allahtan almadan once dıger arkadasların yorumlarına bakmıstım eklemedım sepete. el kremlerı guzelmıs onlardan aldım bıde ruj. fazla bıle once bı tanısalım.. ayrıca cok da kopyacılar kataloga yenı bakan bırı olarak hıc sevemedım :)yıne de onca ısme bı tanısalım dedım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay iyiki almamissin. El kremleri baya guzel. Zeytinyagli sac maskesinide dene derim. :)

      Sil
  2. Bu tür yorumlar ürünü kullanmayanlar için iyi oluyor en azından alırken iki kere düşünebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske bende almadan once okusaydim :(

      Sil
  3. Ben bu ürünü kullanıyorum gerçekten çok güzel bi maske aslında bi nevi de nemlemdiriyo bir maskeden daha fazlasını yapıyo yapan kişi için az sürülmeden kaynaklanmış olabilir çünki bende hiç öyle olmadı hatta çok rahat ve yumşak bi şekilde soyuldu ayrıca alkol de kokmuyor hiç yine başka bi maskesi daha var oda salatalıklı bu maskeleri kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum ürünler baya kaliteli garantili bi kere en önemlisi bu ve satan kişilerin müşterilerle ayrı ayrı ilgilenmeside çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün değiştirildiğinden haberiniz vardır diye düşünerek cevaplıyorum yorumunuzu :) Benim elimde olan maske epey eski bir ürün. Sanırım temsilcilerinden birisiniz fakat yeni ürün nasıldır bilemem ancak eski ürün gerçekten buram buram alkol kokuyordu. Az sürmedim aksine soyulabilen maskeler ince tabaka sürülmez :) Gözlerim yaşardı üründen dolayı ve dayanamayıp artık çöpe attım. Umarım sizin için yeterli olmuştur :) Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.