Neler Aldım? | No.15 | Miniso | No.2 |

by - 04:15:00


Selam!

Şehir dışında olmam Miniso alışverişimi engelleyemez. 
İzmir'de dibimdeki alışveriş merkezine Miniso açmaları gibi :D

Hadi başlayalım!





Hemen aşağı!




2'li Çizgili Not Defteri 

Şu sıralar sınavlara geri döndüğüme göre - diploma alınsa da yazılı sınavlardan kurtulamıyormuşuz -
A4 boyutunda ikili defterlerden aldım.
 Her biri 38 sayfa olan iki defterin desenleri çok çok güzel. 
Sanırım kozmetik , kırtasiye vb ürünlerin özenilerek yapılması hoşuma gidiyor fazlasıyla. Satın alacak kişiye veya yapılan ürüne duyulan saygı olduğunu düşünüyorum.
Kısacası yaptığın işi hakkıyla yapmak. :)
Nereden nereye geldim yine .

İki defterde çizgili.
Önlerindeki kağıt şeritte defterlerin ambalajlarını parçalamadan da görebiliyorsunuz sayın tüketiciler.

Peki ikinci defterin teyzemin minnoş makyaj çantasıyla kardeş çıkmaları ahaha :)
Kesinlikle dış ve iç kalitesini çok sevdiğim kırtasiye ürünleri oldular.

Fiyat : 11.95 TL


Nail Polish - Golden 

Miniso ojeleri herkeste gördük evet ben anca istediğim rengi bulanlardan oldum.
Yanar dönerli ama tırnağı çok kapatmayan ojeler favorim bu ara.
İzmir'deki mağazanın yeni açılmasından mıdır nedir buldum istediğim Golden rengini.
Haftanın Ojesi bölümünde yayınlayacağım bunu , deneyip!
Ama mağazaya iki gün sonra tekrar uğradığımızda koca bir stand Golden rengi bitmişti :D
Çok güzel sarı - yeşil yansımaları var *.*

Yalnız şu ojeleri açıp denemeyin gözünüzü seveyim ya da denediğinizi alın kardeşim ayıp ama artık.
Flormar'da da oje seçerken çalışan hanım rengini beğendiğimiz ojeyi hemen açıp rengini deneyin dedi. Ben yok diyene kadar o oje tırnakta denendi. E ama ben almayacaktım onu???
Ben öyle çok oje aldım kapakları yapışmış ojenin fazlası silinirken,yapmayın şunu lütfen.

Fiyat : 5 TL


Siyah Lastik Toka

Benim gibi gür saçları olup tokalar saçlarda kopanlarınız var mı? Yoksa özenmeyin ; ağzı burnu yamulan tel tokalar , pıt pıt kafadayken kopan tokalar ..

HM'nin tokaları saçımı tutacak kadar açılmadıkları için hadi bunu deneyelim dedim.
Bir milyoncu tokalarımın gevşemesinden bıktım açıkçası yoksa alt tarafı lastik değil mi? Değilmiş vallahi , gerçekten varmış o fark.

İçerisinde 10 adet saç lastiği var.

Fiyat : 5.95 TL


Pro Fine Precision Sculpting Brush 


Far karıştırma fırçası dışında ikincisini aldığım bir fırça yoktur. Karıştırma fırçaları önemli , sürekli temiz bir yedek lazım oluyor. Ama Beauty Blender ve RT Buffing Brush dışında fondöten uygulama için fırçam yoktu. Ama kontür fırçalarım çeşit çeşit ahahha :)
Neyse baktım bu iş böyle gitmiyor , temiz olmayan fırçayı da kullanmıyorum sivilve vs dedim al artık ikincisini bıkmadın mı sünger yıkamaktan :D

Ya bugün bu Sculpting Brush 'ı denedim. Rimmel London fondöten ile. HARİKA uyguladı.
Normalde çok makyaj fırçası yazmam blogda - çünkü çok yok - ama muazzam kesin yazıcam bunu.

Normalde fondöten fırçası değilde efendime söyleyeyim allık , aydınlatıcı fırçası tarzı bir fırça kendisi. Ama fondöten de mükemmelsin! 
Biri keşfedip stokları bitirmeden diğer fırçalarını da alacağım , kesin!

Fiyat : 16 TL



Android için Kamuflaj Desenli 1 mt. Şarj Kablosu 

Şarj kablolarını beraber yiyoruz değil mi? 
Kopardığım kabloları uç uca bağlasaydım dünyanın çevresini kaç kere dolanırdı acaba?,
Tüm bu soruları bırakıp 1 metrelik şarj kablosu kervanına bende katıldım.
Bu lila-mor kamuflaj desenli şarj kablosunun birde kemeri var , derli toplu tutmak için.

 Desenine de kaplamasının kalitesine de tam not veriyorum!
Şarj etme hızı ise baya iyi çıktı.

Fiyat: 15 TL





Compressed Towel / Sıkıştırılmış Kullan-At Havlu  - 50 adet 

Sevgili +Glam Sight Zeynep makyaj çıkarmak , cildi temizlemek için aslında çok hijyenik kullan-at mikrofiber havlular söylemişti. Ben onları almaya çıkıp bunları bulunca hemen denemek istedim.
Benim gibi makyajını yağ ile çıkaranlar , yıkanabilir mikrofiber havluların eziyetini biliyordur eminim.
Zeynep'ten ilham alarak yaptığım alışverişimden sonra teyzem ben daha dokunmamışken denedi havluları.
Sonuç gidip ona da aldık :D

Güzelce yazısını yazıcam zira çok güzel bir şey bulmuş olabilirim Zeynep'in ara gazıyla *.*
İçerisinde 50 adet kullan-at havlu bulunuyor.

Fiyat: 9.95 TL


Benim ikinci Miniso alışverişim böyleydi.

Başka önerdiğiniz ürünler var mı?
Gelecek yazıda görüşürüz.
Öpücükler :*








You May Also Like

10 yorum

  1. Güle güle kullan öncelikle Nisa'cım! O Golden ojeden ben de almıştım bu yaz, gerçekten çok güzel bir rengi var. Zeynep hepimizi zehirledi o mikrofiber şeysiyle ama çok isabet olmuş cidden! Bir de, Android şarj kablosu 15 TL iken Iphone'unkilerin 49,90 TL olmasını şiddetle kınadığımı bir kez daha belirtmek istedim. Biz de yiyoruz kabloyu kardeşim, niye bizimkinin fiyatı 3 katı???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak'cım , gördüm Zeynep'in havlulardan almışsın sende ahhaha :D
      Golden rengi cidden çok muazzam çıktı , 5 lira ama çok güzeldi be mübahtır bence :D
      Iphone kullandığım dönem aynı isyankarlığı ben yapıyordum Başakcım, hala bilmiyorum. Android telefonların içinde bakır tel sizinkinde altın suyuna batırılmış bakır mı var :D
      3 katı 3 yahu!

      Sil
  2. güle güle kullan Nisa :-)) o yanar döner ojeyi bir de yine öyle duochrome bir ojenin üzerine sür bak ne oluyor :-))) ayrıca haklısın millet deneyip deneyip atıyor sonra mecburen açılmamak üzere paketliyorlar mağaza görevlileri o ürünleri .. üzerinde tester yazmıyorsa denememeyi öğrenemediler bir türlü :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! :))
      Yaaaaaa cidden hiç aklıma gelmemiştiii! Milleti kör edeceğim kesin dediğin gibi yaptığım zaman ahahha:D Golden rengine hemen bir kardeş almalıyım bakalım *.* İlk fırsatta!

      O konuya cidden tahammülüm yok vallahi , senden sonra alacak adam var ama değil mi? Ne bileyim saygısızlık bu kadar olur. Bir bu tester yerine orijinal ürünü deneyenler bir de deodorantları sıkıp deneyenler. Bitmiyorlar , haklı çalışanlar bir nebzede ://

      Sil
  3. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    YanıtlaSil
  4. Vizelerden sonra bir miniso çıkartması yapmam şart şimdi! Şu ara kendimce mikrofiber kullan at havlu müsabakaları düzenliyorum da, minisonunkini de denemem şart 🌚 Fakat o zip lock bag ise kafadan 2 puan verdim bile kendisine!
    Bir de o fırça.. aklımı fondöten fırçalarıyla bozduğumdan umarım onu da bulabilirim.
    Bir de mumusoya gitmen lazım diye de eklemeden geçemiycem, İstanbul'a dönünce artık ✌🏻
    Öperim!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESİNLİKLE O ÇIKARMAYI YAPMAN LAZIM! Zip lock bag olayını ilk anlayamamıştımm , hatta nasıl temiz saklayacağım falan derken çıt çıt kapandılar. *.* 50 tanesine 10 lira iyi fiyat çünkü havlular epey sağlam , ıslak mendil tarzı yırtılabilecek gibi değiller. :)
      Ya bunun iki - üç çeşidi daha var fırçalardan. Alıcam kesin alıcam süper bir şey çıktı.
      Mumuso burada yok olsa koşardım asfhasfas Bakırköy bana en yakın sanırım , kesin gidicem kesiiiinnnn!

      Ne çok kesin yazdım bir yorumda asfgasıf

      Öpücükler :*

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan tatlım, bir paylaşım da ben yapsam hiç fena olmayacak :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba blogumu yenı actım bende beklerım:)

    YanıtlaSil

Tüm fotoğraflar ve yazılar Nisanur İstanbullu'ya aittir.Kopyalanamaz ve izinsiz yayınlanamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.